solen skiner tamefan


I Fredags så jobbade vi och hade det trevligt, sedan ville Danne och Emilia att jag skulle följa med på Mustach senare på kvällen..
Men jag tvekade och sa att jag inte hade råd och tänkte ligga hemma och sura.
Då sa dom att dom ville bjuda mig, som en tidig födelsedagspresent. uuj så glad jag blev.

Vi träffades hos Emilia och blev bjuden på en utsökt middag som Janne tillagat. Grym han.

Sedan bar det iväg till Estraden. Sjukt trevlig kväll, och jag höll mig nykter. Bra Anna!




Hungry and hunting
passion and fire
we're burning
hot on the heels of death
strength and suspicion
armored with steel
ready for action
tonite we're out for the kill!


På lördagen så jobbade jag några timmar, sedan fick jag och Krisha världens bästa ideé!
Vi skulle dra ut på en mini roadtrip.
Fick låna en tufftuff volvo och drog sedan ut på vårat äventyr.
Det bar iväg till Årsunda, lr först stannade vi i Sandviken och fick mat av mamma och vin.

Sedan åkte vi runt och kikade där jag är uppväxt, stannde vid farsan.
Där bror var i fullfart att byta däck på crossen, mindre nöjd över att det krånglade...

Men vi rotade runt bland alla mina gamla saker och hittade en hel del skoj.

När vi var färdig med att stöka ner hos farsan så drog vi vidare ut i stoora Årsunda.
Vi stack ut till mc klubben för att hälsa på grabbarna där. Jag köpte whiskey och satt och hade trevligt, Krisha stackarn körde ju. haha

På kvällen så träffade vi Wik, sussie, otto och lite folk. Men slutade med att vi satt vid min dator och lyssnade på musik.

Söndagen spenderade jag med Chefen och Janne. Mot kvällen så träffades vi hos mig, vi målade till sent in på natten.
Jag, Danne, Emilia och Ragnar.

Vi började alla på en målning, sen bytte vi och slutligen så fick vi avsluta den målning vi börjat på. Blev sjukt grymma, mycket bättre än jag trodde de skulle bli på en sån kväll.
Lägger upp bilder sen på hur tavlorna blev...

Nu sitter jag i sandviken hos käre mor och myser!

You're the biggest part of me
I need you back in my arms













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0