Livin’ my life love self-destruction

wait another minute
Can't you see what this pain has fucking done to me
I'm alive and still kicking
What you see I can't see and maybe you'll think before you speak


Måndag, har varit hos mamma sen i går. Vi har varit ute å gått mycket och myst.
I dag var vi ute på isen och pulsa i skit mycke snö, sen drog vi till ikea å köpte massa skit.

I lördags var jag och Hanna på Snakes i Gävle med Erik Rehn och hans snöbrädepolare.
Var trevligt, men inte så trevligt att de var värt att stanna så länge.
Så hanna och jag tog taxi, vill inte veta för hur mycket, från snakes. Till Max och sedan till  mig på öster..
La oss i sängen och slaffsa i oss massa flott.
Hade nådigt mycke ångest när jag vaknade på morgonen. Fy i helvete, varför ska man äta på nätterna.
Är ju inte så att man direkt är hungrig. Hade någon gett mig en morot så hade jag glädjande ätit den i stället.

Spydde från bilen med, haha. Stannade vid rödlyset och ja öppna dörren. Spydde lite å så åkte vi vidare haha. Grymma stilpoäng! Hell yeah!

Har möblerat om lite, hade tråkigt.. vet inte om de blev bättre lr sämre haha.
Ska fortsätta i morgon, nu lär ja lösa ciggproblemet...






Live fast, die young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0