Måndag

I lördags så åkte jag till sandviken efter jobbet och var med mamma.
Det går bättre nu, men helgerna är värst för henne.

I morgon ska jag jobba, vet inte riktigt vad jag ska göra... Tror de är nån bakgrund på en svala.
I fredgas gjorde ja en japansk mask på en killes hand. blev grym faktiskt. Inte så inne på hela den japanska grejen, men de var coolt. Gillar att köra på händer.

Snart är det alla hjärtans dag... undrar hur morsan kommer klara av det.

Mycket jag skulle vilja göra den helgen med, men för det krävs två. Och han är lite väl långt borta, och lite väl upptagen. Synd, hade kunna varit en trevlig helg.
Men man ska väl tacka och bocka för dom gångerna vi får ses, att det blir sällan är väl något man får stå ut med.
Det blir kanske annorlunda i framtiden, vem vet. Hoppas kan man ju alltid göra.

... lilla godtrogna Anna!

Önskar bara de kunde vara lite enklare.

Men tack och lov för mitt jobb och mina vänner. Hell yeah! Saknar rock trion, vi var bäst...
Mycket saker som kommer tillbaka nu, när man ser hur fruktansvärt snabbt någon kan bara dö...

Längar tillbaka, vissa saker som jag skulle gjort annorlunda, andra som jag är glad hände.

Snart är det vår och sommar, då blir allt enklare.

Funderar på att sälja allt jag äger, och bara spara vissa speciella saker.
Hoppa på ett tåg med mina tatuerings grejer och bara dra.
Sticka till usa, och se vad all uppståndelse handlar om. The land of the free...
jobba och möta människor, insperation, uppleva saker.. fan bara leva!

Ja fy fan, deep shit de här blev. Jag är snart tillbaka... vänta lite så ska ni får se!

It's all the same, only the names will change
Everyday it seems were wasting away
Another place where the faces are so cold
I'd drive all night just to get back home

Sometimes I sleep, sometimes its not for days
And the people I meet always go their separate ways
Sometimes you tell the day
By the bottle that you drink
And times when you're all alone all you do is think

I walk these streets, a loaded six string on my back
I play for keeps, cause I might not make it back
I been everywhere, still I'm standing tall
I've seen a million faces and I've rocked them all

I'm a cowboy, on a steel horse I ride

I'm a cowboy, I got the night on my side
I'm wanted dead or alive


Dead or alive

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa kusin. Genom vårt och tort så kunde jag inte fått någon bättre. Tack! kram

2009-02-02 @ 22:01:07
URL: http://sarafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0