uppe tidigt i dag...

... Anna gick upp sju, oj fy fan. Bra gjort bruden!
Ska ut och gå en jävla sväng nu, det behöver jag!
Sen kommer jag bli sittandes hela dagen. Ska göra en älva på förmiddagen på underarmen ska bli skoj.
Lite liten bild men ska försöka prata med kunden om ja kan göra den lite större. Blir snyggare i längden.
Sen ska jag fortsätta på Emelies vad, just ja lär höra av mig till henne. Jag är kass att höra av mig till folk...

Ja dom flesta vet det! Ska försöka komma ihåg.

Fick ett glädjande besked i går! Det finns hopp för min alla hjärtans dag helg.
Men när du har din röv på tåget, det är då jag börjar fira. haha

Tänker på mor, hur hon ska hantera den helgen. Men hon har ju alla oss i familjen och sina vänner.




This is all for you
By my side, through and through
We'll roam that world true and free
Feeding you the inner beast
You are the one that keep me high
You are the one for which I'll die
Forever we will be
Standing tall, side by side!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0