Jobba jobba...

... sitter i studion och väntar på min kund. Ska göra en text.. weee... nä men de är nyttigt Anna, bra att köra.

Hittat massa gamla bilder på datorn, jävligt skoj!

Tror jag fyllde 19 på dom här korten, fan va tiden går fort. Läskigt...
         

Jag och Noby ( Tattoo Zone sthlm)!


Eje sitter å kladdar med kyckling brevid mig nu, snodde min potatis sallad, men så snäll som man är så gjorde ja ingen större affär av de hela. haha! Nästa vecka ska Emilia fortsätta på min arm, de ska bli skoj skoj. Hon är grym!
Jävla skönt gäng vi är i studion, sjukt att man jobbar med sina vänner.
Konstigt att de fungerar så bra de gör, är endå fyra stycken med otroligt starka viljor...

Massa Kärlek// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0