You know it's bad, some may say sad, a hangover is inspiration...

ujuj vilken dag.... kom nyss hem från jobbet.

I morse var jag duktig, gick ut och gick en timme igen. så jävla skönt att komma igång igen, mår så mycket bättre när jag rör på mig. orkar så mycket mer hela dagen. Lär hålla i de här nu!

jobbade från 10.00 - 20.00 i dag.. blev en lång, men kreativ dag.

I dag har jag även tatuerat Eje på foten, jävligt kul grej. Fick en lucka mitt på dagen så då passade vi på att kladda lite. Ska göra ett till öga på den andra foten sen, men den ska se ledsen ut...


 







Sen rullade dagen på med två till kunder. Gick bra, men jäävligt trött nu. har 735 mess att svara på, lika bra att slå slag i saken... om ett tag. En cigg förts!


Lite nyare tatueringar jag gjort...

     

The right words spoken gold, if I was God you'd sell your soul to...






Kommentarer
Postat av: Emilie

Fan va duktig du är gumman!

Fan tyckte att din brors stortå var riktigt häftig..kan inte riktigt släppa de..vill oxå ha en döskalle!!!:)

Hoppas att allt är bra med dig! Vi måste ta och träffas nån dag!



Puss puss

2009-01-16 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0