jag måste vara den sämsta "bloggaren" i världen, om jag nu kan kalla mig de..

Jag kanske inte är rätt person att ha en blogg...
Skit samma
I torsdags var jag och kära mor i fjollträsk. jätte mysigt!
Drack vin och öl, kika på folk. Handlade utan att egentligen ha några pengar haha



Mamma åt även sushi för första gången, höll på att dö av skratt... hon tyckte verkligen inte om första tuggan. fast iofs så tog hon en hel klummmp vasabi (vet inte hur de stavas)




Men efter några tuggor så började hon acceptera smaken, ska nog få med henne fler gånger. Så kommer hon nog bli lika torsk som mig!


Fyy faaaaan va bra de var!

Var i Hultsfred i lördags och kikade på Metallica och Machine head... kissade nästan på mig, så jävla bra var det!

Vi åkte vid 6 på lördags morgonen, trötta som fan.
Vid 11 var vi framme och det var så varmt, såå varmt!

Drack öl och träffade massa trevligt folk, kikade som sagt på Machine head. Vist jag hade höga förväntningar, men det var löjligt bra. Ljudet sög i bland, men vem bryr sig. gahh!!!!

Nu sitter jag hemma och slappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0