sweden rock 2009

herre jävlar det har varit trevligt!

Resan ner var jävligt jobbig och tog 15 timmar sammanlagt... men väl nere så var allt frid och fröjd!
Vädret har svikit oss lite men hade endå tur.

På torsdagen fick vi finbesök från Gävle, jävligt otippat men riktigt roligt!



Jag och min vapendragare Smurf
Alltid så jävla roligt att träffa han!



Jag och Mike lyckades somna heeela tiden, även när det blåste storm och var tjugo minus... så somnade vi ute på en madrass.. Har aldrig sovit så mycket under sweden rock som jag gjort det här året...

Börjar kanske bli gamal? Men sen spelade nog min mage en rätt stor roll med.
Hade lite ont där ett tag men gick till rödakorset och fick det undersökt.



Maaackan! "du kan jag ta en cigg av dig?" hehe skönaste killen någonsin från malmö.
Har hängt med oss varje år under sweden.



Hej jag heter Mike och jag var fullast av alla på festivalen!
Haha... men du bästa konserten jag var på var nog europe endå.. 2 timmar innan dom ens börjat..
"jävlar va dom var hårda... så här brukar dom inte låta... lr se ut"

hmmpf, det var nåt helt annat band så vi gick tillbaka och däcka i stället.

Hade liiite ångest när jag kom hem att ja missa så många band. Men det var roligt som fan så man får leva på det.

Nu är jag hundvakt åt världens sötaste hundvalp coom älskar att skita och kissa inne...
har varit ute med henne hela dagen och det första hon gör när hon kommer in är att kissa under bordet.

men hon är så söt så det skiter jag i.


Maffia the dark one!

Syns inne i dimman älsklingar.



Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0