Down through the valley of shadows we go

I går så firade jag min st patrics day genom att dricka folköl och kolla på Boondock saints.
Den bästa filmen genom tiderna!

I morse så gick jag å krisha på en promenad å käka frulle på wayne´s innan ja drog till jobbet vid 12.
Sjukt skönt väder, Eje och jag lekte ute typ hela tiden. Vi soopade gatan. Haha
Grymt kul!

 
Min vackra gång jag sopade!



Eje sopade det mesta. Men jag hjälpte minsann till... fast jag dansade mest..



Jag rensade även rännan, duktigt Anna!



Världens bästa studio!


Nä nu ska jag göra mig klar för att träffa Wik och Carro ch massa folk. Carro sticker tillbaka till London i morgon så de blir lite av en sorgdrickaölgrinaskrattakväll.. ujuj!!

Snart så jävlar får jag träffa dig!

With all the power of my wild heart
I would break down the walls
That would keep us apart
With all the passion that's in my blood
Sacrifice everything that I got
Just take me, don't break me
Just blame it on my wild heart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snyggingtjejen.. Hoppas det är bra med dig. Vad gör du nu förtiden? :) Av bloggen att dömma verkar du vara både glad kär och sprallig.. Good for you! Du jag har bestämt mig nu, jag vill tatuera en liten rackare nu lagomt innan sommaren kommer, lust att ta min virginity??? I'm scared!!!! Puss / M

2009-03-23 @ 11:25:00
URL: http://mallansworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0