in love...

Fan jag blir nykär när det är vår, bara skuttar omkring och är allmänt glad hela tiden.
Mer än vanligt då haha...

I dag har det varit en jävligt skön dag. Fint väder och roligt i studion.
Känner mig så där fjolligt lycklig igen... det kommer iofs och går olika varje dag.
Men nu börjar våren komma och då är jag i mitt esse.

Jag har ju inte så mycket egentligen att vara nere över.
Har ett underbart jobb som går frammåt och som jag njuter varje dag av.
Nog inte alla som kan säga det om sina jobb...
Att vakna på morgonen och längta tills att få komma dit. Nu jobbar jag ju iofs med mina bästa vänner, men endå. Det är hela jobbet i sig.

jaaaa... nu dricker jag en folköl... lyssnar på Pantera..

I morgon ska jag nog till Söderhamn på spelning, ska bli skoj. Lite vänner som ska spela, hoppas bara jag kommer hem på kvällen. Blir dryg att hinna till jobbet annars...


Snart är det Seden Rock.. typ 64 dagar kvar!!



Halv vägs mellan Gävle och kalmar, undrar vart de är?

"Jag skulle kunna sitta på en jävla myrstack om bara du var där" - Anna

And who is gonna save you when I'm gone?
And who'll watch over you
When I'm gone?



Du och ingen annan


                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Emilie

Fan va grym du är! Brorsans tatuering är skit snygg!!!

2009-04-01 @ 21:59:36
URL: http://styrkebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0