And I'm everything that you could never be...

I ain't fucked up, crazy, or a lunatic!
I'm just a horny son of a bitch



Oj sikken helg... i torsdags kom Carro hem från London, wee. Vi drack lite öl och hade det trevligt.
Jag carro och wik sov i min säng och myste satan.

På fredaden jobbade jag och drog sedan på Wasteland för att fira Marcus som fyllde 30. Vi känner inte varann så bra men blev bjuden. Kul som fan var de, bleev så jävla full bara. Tack Kristofer för räddningen... helt sjukt..

I går så åkte jag till Sandviken efter jobbet, lr jobb och jobb... blev mest "mobbaAnnasomvarfullastivärlden" stund!

Jag satt med morsan och Anki och kikade på melodifestivalen, suck. Sen drog jag till 8an och träffa Acke, Woule, Rehn och några till grabbar. ooo så trevligt de var.

Hey little bitch! Be glad you finally walked away or
you may have not lived another day.



Jag och woule drog till prinsan och träffa walle, holmis och lite folk. Alltid så kul att komma hem och träffa alla.

Blev även påhoppad av Lina, hon ville verkligen inte se mig i livet i går.
Men men sånt är livet när man inte kan betee sig som folk.
Lite löjligt att börja knuffas och sparkas när man är 3 äpplen hög och väger 34 kilo.
Hur fan tror hon de ska sluta om hon vill slåss med mig? Lycka till!

Var även ut till årsunda i dag me morsan.







Nu ska jag vara bakis och kika film me kriiissssshhaaa!

Snart bär det iväg till underbara kalmar. Ingen minsann som vill slå mig där inte. haha.. inte än i alla fall!


For all those things I've done,
they keep on creeping by me.
And though we've changed our ways,
still all our demons are laughing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0