ja fy fan


ja herre jävlar... den här veckan fick sig en trevlig start!

Måndagen började med en lång promenad, hur pigg och glag dom helst. Solade utanför studion och körde på en kund, sen åkte jag, janne och sussie runt i stan och letade saker till min balkong.

Balkongen blev jätte mysig och jag  la mig förnöjt på soffan... fick ont i magen.

Men det har jag haft så jävla många gånger förr så ja värmde en vetekudde och gick och la mig.
Kunde inte sova på natten och de gjorde bara ondare och ondare.
 kl halv sju så gav jag upp, gjorde fan för ont. Ringe morsan å fråga va ja skulle göra.
Ring taxi och åk till akuten!
hmm.. okej så jag åkte dit... väntade en timme.. fick träffa en sjuksyster, som snodde massa blod och greja, jag sa att det var blindtarmen, inge respons... väntade en timme... kom två läkare och klämde på mig, sa att jag trodde det var blindtarmen, trodde dom med. men beslutade att skicka mig vidare utifall det skulle vara nåt annat... suck.... ont som fan... väntar över en timme till... åker upp till gynekologen... väntar en timme till där... undersöks och konstaterar för 3e gången att det är blindtarmen och inget annat... blir ner skjutsad igen och får ligga i nån jävla väntsal i typ en timme till.. ännu inge bedövning... träffar en till läkare som trycker på samma ställen som den första doktorn gjorde, för några timmar sedan. och säger.. jaa det här lär opereras dierkt! hmm...

jaaa i alla fall jag var där i över sju timmar utan att få bedövning, kl 14.00 blir jag inlagd på ett rum och får morfin. slocknar...

Krisha kommer och hälsar på och massa folk hör av sig. Tack

Halv sju skickar dom iväg mig till kirurgen. wee jag var så påtänd och hade sagt åt dom att skära ut den jäveln och skynda sig, för jag hade tydligen lessnat på den.. Och så hade jag blivit besviken när dom beskrev hur liten den var.. och hur nåt så litet kunde göra så fruktansvärt ont..

när operationen var klar så var det första jag frågade när dom väckte mig, om jag skulle kunna åka på sweden rock nästa vecka....

Ja hur som helst så fick jag åka hem igår eftermiddag. Nu ligger jag i sängen och har huuuur tråkigt som helst.

jaja då vet ni!

Nu ska jag blir frisk och stark igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då!

Tur att allt gick bra!

Krya på dig vännen!



Puss

2009-05-28 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0