Trusted everyone...Those days are over by now

Here I come, get out of my way
Better lock the doors, you all
Good time's over now
Mr. "Nice Guy" left the hall

I spent a life in misbelief
Trusted everyone
Those days are over by now

Nu ska jag fixa en massa till sweden rock... orkar inte ligga i sängen nå mer. fy fan!
Skiter i att ta de lungt, överdrivet...

Nu har jag städat lite, ska plocka ihop kläder som jag ska tvätta och andra saker som ska med...
Gå ner på stan och köpa en ny sovsäck, lär ha nån jävla eskimå fodrad sak för att magen inte ska spricka...
hmm vad lär jag mer köpa.. cigg, öl, liggunderlad...hmm ähh

Mamma kommer med tältet i morgon sen är det inte långt kvar!
jag åker ner redan på måndag med janne, får mer plats med benen då, än om jag åker med micke och dom på tisdag.
Nu kommer jag kunna sitta med raklånga ben, ja det tackar vi för.

Smurf kommer komma direkt på tisdagen och umgås med mig. så det blir några "ensamma" timmar på måndagen.
Men what the fuck, ja har ju överlevt förr..

Kommer bara bli spännade, kommer säkert träffa en massa nya roliga människor!

I've been used, got confused
And paid for most of all
Then left outside alone
With my back against the wall

Cheaters, cons and profiteers
Companions all my life
Ain't gonna take it no more

Jävlar va jag längtar nu! Nu bör jag äntligen må bra igen...
Det krävdes kanske en operation för att jag skulle öppna upp ögonen. Och nu känns allt så skrattretande lätt, allt jag grubblade på förut är helt bort blåst... Att något så litet kan göra så ont, men föra med sig så mycket gott. Tack!

Känner att jag mer och mer börjar komma tillbaka till den starka person jag var för ett år sedan, äntligen.

Don't even try, gimme no lie
The damage is done, get on your knees and pray...

Don't look back, don't try to get in my way
Oh I'm coming , well I've got my eye on the flame
And I'm running , cause I was born to play the game

I´m fucking bad to the bone!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

heja dig!!



im back to.. hittat mig en fining;)

vi får ta den där dejten efter sweden rock.





ha superskoj så ses vi snygging!

KRAM

2009-05-29 @ 16:29:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0