Fuck i´m back!

Ut och gå is the shit!

Såå jävla skönt att komma upp i bra tid idag! Gick upp åtta... fast jag var halvdöd och ville sova minst 4 timmar till. Men jag gick ut och gick, städade studion och röjde till machine head! Väl hemma så käka ja frulle och ska nu snart ta en liten dusch!



Maskin bekymmer...

I går så blev det lite strul i studion när vi upptäckte att vår kära Daniel hade tagit med sig min liner maskin...
Jag som förövrigt fortfarande var full... yrade bara omkring i studion.
Stackars Niklas som ja skulle plåga, han bara satt där å skakade på huvudet åt mig.
Vi duttade lite på benet sen kom vi fram till att det nog var bäst om jag gick hem och sov en sväng... Bra val!

I alla fall så blir det slagsmål om maskinerna den här veckan haha..
men ska nog springa över till Boije och höra om vi får låna en liner, han är så snäll så han hjälper nog oss.

24 dagar kvar!

Sedan kommer England, de ska fan bli sjukt kul... Då blir de en jäkla massa fest och roligheter! Weeeeeeeeeeeeee!!

Nä nu duschi dusch!

puss puss


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oooh jag älskar att du bloggar igen :D

2009-11-04 @ 11:28:09
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0