heaven and hell?

Det är så sjukt va dagar kan se olika ut...

Tisdag

Dagen började med en cover up tatuering, han hade ett fult M på underarmen.. konturerna hade flytit ut och skuggorna, var inte skuggor. Så jag frihandade lite rosor och blad. Sedan körde jag massa sprickor i tecknet han hade så det såg ut som sprucken sten med skuggor.
Blev jäkligt bra!

Nästa kund skulle ja en ponny... bara massa små linjer, shit de var jobbigt. men blev bra som fan!
Hon hade lite svårt att ligga still på slutet och ville gärna sparka mig.. haha

kl sex kom sista kunden... En text och fjäril i färg på ryggen. Blev jätte söt.

Halv åtta kom jag från studion... men hade sån tur så jag blev bjuden på lasange av Elin, som Robin gjort. Sjuuuukt god!

I dag!

Första kunden var en ifyllnad som tog 10 min... sedan drog Mats och jag å fikade lite.
Tills Danne kom från hälsocentralen vid två. Stackarn har pajat ryggen igen... Sedan drog vi för att hälsa på Boije och Pewe.

Bojie hade åkt hem så vi prata lite med grabbarna som var där.
Vid tre så åkte vi tillbaka till studion för att invänta min kund och förbereda...
Kunden dök inte upp... haha
Men han hade betalat 500 så dom är mina, bara miiina! haha

Så i dag var det en lugn dag. För lugn!

Snart har jag webcam möte med england haha.. Känns så sjukt löjligt att sitta på msn på det sättet.
Men grymt mycket billigare än att skicka massa mess och ringa.



pusssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0