två åringar med keyboards borde förbjudas!

I dag har det varit lugn dag, kl två kom en kund som jag kände så väl igen.
En trevlig tjej från Årsunda vars bror jag mången gång blivit för berusad med.

Vi körde en fin fjäril och lite krumilurer, blev så fiiint så. Ska fortsätta i Januari.


Jag och min nyfunna syster

Gabriella har konsert för oss nu.. muu, mjau.. voff.. pip.. på en babykeyboard, Jätte fint!
Huvudvärken kommer smygandes haha Nalle puh och Teletubbies på tvn.

Snart ska söta spaniorskan sova då ska mamma och Anna kika på film och mysa.
Lite ost och kex, kanske nåt glas med Loka om vi känner oss mogna för det.

haha herre min ljuva moder, nu kom Gabriella in med ett par trosor och en sport topp runt halsen och en jätte stor tröja på sig... helt underbar!
Frågade henne om hon skulle på fest. "Jaaaaha!"

    

En galen Elin på toan innan bion och en Anna som försöker se oskyldig ut...



Puss puss


Kommentarer
Postat av: 3s

Yeeahh!!

supernööjd!!!

Cs

2009-11-21 @ 11:34:11
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0