Ännu en underbar helg!

Fredagen

Jobbade först och sprang sedan på stan och handlade lite kläder och åt god mat.
Sedan satt vi på balkongen hela kvällen och drack för att sedan ta oss ut på krogen... blev icke så..
somnade i stället!



skinhead mike för kvällen!

Lördag

Tatuerade en liten söt ekorre på en tjej sen stängde vi studion och körde lite på mikes rygg.
Kommer bli grymt när den är klar!
Maffia var med hon också, tyckte dock inte vi var så roliga utan låg mest och stirra in i väggen.



Efter att mike pipit och gnällt i va 45 min så drog vi hem till mig och jag gjorde mig klar.
Sedan till järbo för att lämna sötaste maffia.

Åkte sen direkt till Tv för att avnjuta lite rom och öl.
Med strandbaden som mål!




full leende anna



en full mike, jag och trevliga grabbar vi träffade där.

Även denna gång träffade vi käre far och hans tjej agneta. Riktigt roligt, fint väder och trevliga människor.
Även bror var där med sina vänner. Och Vissa blev fullare än andra ;)
no names..

Tv drog i från oss med båten så vi fick åka med några nadra tillbaka.

Söndagen

Vaknade bakis som fan men åkte ut till strandbaden och käkade lite och badade.
Så jävla skönt!

Åkte mot kvällen ut till mikes stuga, han klippte gräset och jag "rensade" jotdgubbslandet.. fick 23 bromsbett på röven och 3443 myggbett. men det var jätte mysigt där ute. Vill åka dit oftare!

Tack för ännu en underbar helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0