If it ain't broke don't try and fix it...

Lööördag!!

Nu har jag nyss jobbat klart, skönt att vara igång igen.

Igår så var jag ute i jävla järbo med mike, jävligt trevligt. Fick massa smörgåstårta och kakor... då mår anna bra!
Sen åkte vi hem till mig och drack rom!
Har blivit lite av en rutin haha... men lika jävla roligt varje gång.

Tog taxi till wasteland röjde lite där... tog taxi hem. Däcka!

Nu sitter jag i vanlig ordning med en öl i handen och väntar på bättre tider.
Och dom bättre tiderna slutar jobba snart!

Jag mår bra, jävligt bra!



Jag och liten öl!


I kväll ska vi käka på curchstreet, jävlar va gott.
har inte varit där på så många år att ja inte ens minns hur det ser ut inne där.

hell yeah!

Love love kärringjävlar och surpittar

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gött att må jävligt bra :)

jag mår jävligt bra igen ja med.. heja heja!!



men hur gott låeter inte en CS middag då. 'dreggel' ha de bäst så ses vi. KRAM

2009-06-13 @ 17:35:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0