6 maj för 24 år sedan...

föddes för fan jag..

Nu ska jag dra och jobba lite sen drar jag till Årsunda och fikar lite med familjen.
Var längesen jag var ute i årsunda, hela familjen samlad...


Well a new day is born and I like it
Long lost pictures come to life one more time
Well I know that you sit alone, and it hurts
But we'll always be friends, that's for sure



Senare i kväll blir det nog nån liten öl om jag känner mig själv rätt!



Har förändrats lite sen dess... bara en smula




Life Goes By So Fast
You Only Want To Do What You Think Is Right
Close Your Eyes And Then It's Past
Story Of My Life...



Hej då era jävlar!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ok.. ärumää...?



JA MÅ DU LEV AJA MÅ DU LEVA JA MÅÅÅ DU LEVA UTIII HUNDRADE ÅR.. JA VISST SKA DU LEVA JA VISST SKA DU LEVA JA VISST SK ADU LEVA UTIIII HUNDRADE ÅÅÅÅR!!



GRATTIS snygging

2009-05-06 @ 15:34:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2009-05-06 @ 21:04:42
Postat av: Emilie

Grattis gumman! Sorry att jag är en dag försent!

Vi måste ta och träffas! Kanske kan komma in till gävle på måndag, har en del o betätta!

Kraaam

2009-05-07 @ 10:01:52
URL: http://emiliebacklund.blogg.se/
Postat av: Stina

Men du var då mig en snygg jävel !!

Hur kan man ha missat dig : )



Grattis på födelsedagen !

2009-05-07 @ 17:04:19
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0