allt roligt tar slut nån gång!

I think of chances I didn't take
I try to learn from my mistakes
I'm tired of being pushed around now
Life ain't gonna drag me down now
Yeah, I'm gonna live before I die


Jaaa i dag har varit en rolig dag i studion, körde klart Slash. Blev gryyymt snyggt!

Tvekade ett tag på sweden rock, men insåg rätt snabbt att jag skulle ångra mig djupt om jag inte åkte.
Så i morgon köper jag biljett!

Den här sommaren kommer inte direkt bli som jag planerat, lr önskat.
Men inget säger att den kommer bli sämre på något sätt. Jag får helt enkelt tänka om lite...

Inget behöver sägas, jag känner att allt är annorlunda.
En otroligt jobbig, men kanske bra egenskap jag har, jag känner på mig utan att ens behöva få det förklarat...

Jag vet att det inte blir som de var.



Jag är en glad jävel. Och inget, inget kommer någonsin ändra på de!

And I think about my loves, well I've had a few
I'm sorry that I hurt them, did I hurt you too?
I took what I wanted, put my heart on the shelf
But, how can you love when you don't love yourself?
It was me against the world, I was sure that I'd win
But the world fought back, punished me for my sins
And they tried to warn me of my evil ways
But I couldn't hear what they had to say

I was wrong, self destruction's got me again
I was wrong, I realized now that I was wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0