Each heart is a pilgrim, each one wants to know...

Pilgrim, how you journey
on the road you chose
to find out why the winds die
and where the stories go.
All days come from one day
that much you must know,
you cannot change what's over
but only where you go.



I dag mår jag lite bättre... men inte tiptop.
Har varitute och gått i en timme nu på morgonen, mår alltid så bra av att komma ut!
haha det är skrattretande, att jag i magen kan känna av något innan det ens är sagt.
Ska man lita på den känslan? Jag har ju haft rätt förr...

Svårt å veta om man gör allt på rätt sätt.... Men från och med ska jag bara göra allt som känns rätt för mig, allt annat kan kvitta.
I slutet är det bara det som räknas!

Jag och Krisha blev bjuden på mat i går av Janne och chefen, så jävla gott. Janne äger.

Nä nu jävlar ska jag jobba och jobba... bäst av allt.



Each heart is a pilgrim,
each one wants to know
the reason why the winds die
and where the stories go.
Pilgrim, in your journey
you may travel far,
for pilgrim it's a long way
to find out who you are...

Kommentarer
Postat av: Stina

Tatuerar du ? : )

2009-05-19 @ 16:00:18
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Riktigt sugen. Jag har faktiskt en tid bokad, dock inte hos dig :/ men jag måste tillbaka i morgon och fråga om pris.



Får man vara fräck och fråga vad du skulle ta ?

Planen är att göra två diamanter nedanför nyckelbenen på bröstmuskeln .. symmetriskt, i färg.



Gillar dina tattoos btw : )

2009-05-19 @ 23:10:52
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Antar att du är Anna som skrivit kommentaren om "Ballar av stål"? Jag utgår från det :)



Jag har missat den engelska versionen, dock visste jag att det fanns en. Måste nog spana in den också, men tråkigt som du säger att de inte hittat på något eget...



Mvh Juni :)

2009-05-19 @ 23:15:30
URL: http://www.junitankar.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

Hej gumman!

ja men jag tycker absolut att vi sk ases och peppa varandra lite. :)



KRAM

2009-05-19 @ 23:31:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Anna, du är sjukt grym på att tatuera :D Skulle absolut vilja bli gaddad av dig :) Lycka till med allt och ha en underbar sommar :D

2009-05-21 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0