I´m a redhead for fuck sakes!



hell yeah!

I dag så åkte jag och stina till storvik, till en kund till mig som är frisör. Gjorde en deal, jag tatuerar henne och hon underhåller mitt hår, plus massa produkter. jävla bra!

Fredagen


I går var vi hemma hos danne och käkade. Jag, Danne, Janne, Krisha, Lisa, Röjken och Niklas.
Sen fick vi nå ryck och åkte ut till mc klubben i årsunda... haha rolig kväll...

Nu dricker jag ett glas vin med kära mor, blir en lugn hemma kväll!

12 dagar kvar!!!

puss

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Oh yeah!!

2009-05-25 @ 07:50:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Juni

Mycket fint med rött, nu blev man lite inspirerad...

2009-05-25 @ 18:46:11
URL: http://www.junitankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan va snygg du blev! Inte för att du inte var de tidigare:)

Jag har en del o breätta.. Jag har flyttat... Kan du inte höra av dig när du har tid så berättar jag mer!



Kramkram

2009-05-26 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0