Tangled Up Roses

I dag är en sån här dag jag inte igentligen vet hur jag mår... har en klump i magen hela tiden. Känns som något fattas mig hela tiden. Och jag vet inte hur jag ska hantera det här.

Jag sätter upp min jävla fasad inför alla, skrattar och ska hela tiden visa mig stark.
Men i dag känns det fan inte bra...

16 dgar kvar till sweden rock, jag längtar som fan. Hoppas det kommer bli roligt i år!

I've been here before a few times
And I'm quite aware we're dying
And your hands they shake with goodbyes
And I'll take you back if you'd have me


So here I am, I'm trying
So here I am, are you ready?

And I'll miss your laugh your smile
I'll admit I'm wrong if you'd tell me
I'm so sick of fights, I hate them
Let's start this again for real


Jaa allt blir nog bra tillslut, jag tror jag sköter det här bra.. på rätt sätt.

önskar det fanns en handbok till sånt här, till livet for fuck sakes.
Ja det är inte lätt å leva alla gånger...

nu ska jag jobba.. weee


Kommentarer
Postat av: Juni

Vart håller du till och tatuerar? Vad är din specialitet? :)

Mvh Juni

2009-05-18 @ 13:23:27
URL: http://www.junitankar.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

usch.. låter som min jävla vår de här.

helvete för känslor och elände. men men, tiden får väl ha sin gång. man kankse slipper den där klumpen snart. jag tror stenhårt på de! man måste tror de..





KRAM

2009-05-18 @ 14:38:45
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0