Vilken jävla helg!!

å herre gud! Vilken helg haha...

I fredags så tatuerade jag Robin över rebnenen, ett skepp. Kommer bli så sjukt snyggt. Satt i över tre timmar, jävligt duktig. men öööj va ont du hade ;) När vi var klara så körde vi igång och började dricka, vi blev ett bra gäng hemma hos mig.

på frihand ;)

Tidigare på dagen så körde jag en ängel på en kille, den blev fan jävligt bra. Han blev så nöjd så jag ska få köra hela armen med massa brudar. hell yeah!!



Fredagen slutade ute på wasteland där jag inte har många minnen ifrån.. var väldigt kramsjuk haha...
Slutade i alla fall helskinnad rätt så tidigt i sängen med en kebab tallrik. Varför? varför??

uscha!

Lördagen

På lördagen så åkte jag till sandviken för att möta upp morsan och sedan åka till hofors... ja jag vet.. usch
Men Emilia har utställning så vi åkte dit och kikade på hennes tavlor. Jävla grym hon är!

Väl tillbaka i gävle så skynda jag, robin och elin oss till interpool för att titta på aik. Hell yeah vann igen.
Elin vart dyngrak haha och robin drog.. jävla drama. Mem allt löste sig till det bästa och vi hamnade hemma hos mig igen.
Sedan kom bästa bästa Micke och Tommy, rock trion åter under samma tak.
Underbart!!

Har skrattat så mycket under denna helg ojoj..

Tack för en underbar helg. Kul att lära känna dig Elin.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha ja fy fan vilken helg alltså!! Oförglömlig.. Tack för en toppen helg anna=)

2009-11-09 @ 10:54:12
Postat av: Elin

men tack själv Anna va en riktig toppen helg på alla sätt=) och super att träffa dej! ses imöra.. puss

2009-11-10 @ 22:08:14
Postat av: Jesse James

Jävligt nice tatuering Anna, du är grym=)

2009-11-11 @ 01:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0