Welcome aboard the Devil's Queen...

I once met a blind man who asked me,
to see things he couldn't see
He spoke of a land called Forever,
where you don't need eyes to see

I går så gick jag till Andrea en sväng på kvällen och träffade massa underbara brudar.
Fy fan så mycket har jag inte skrattat på länge! Tack!
Drack lite öl och spelade "jag har aldrig" haha.

Sedan så skulle jag gått hem när dom gick ut på krogen... men jag förljde med en sväng.
Men kände rätt snabbt att jag var allt för trött, för att orka med massa utklädda galningar.
Så jag gick hem och sov, bästa beslutet på länge.

Nu kollar jag på Miami Ink... Jag kan inte riktigt sätta ord på va jag tycker om hela program grejen..
Visst de är roligt att se andra personer tatuera, är bara det att allt känns så fejkat.
Så otroligt fejkat!

Nu längtar jag tills nästa vecka så jag får börja sätta lite nålar i folk igen!

I like to hurt people!

   

Welcome aboard the Devil's Queen,
Rollin' on the river all the way to New Orleans,
Mr. Johnson, that southern boy a playin on and on and on and on,
Beelzebub is stealing your cards tonight on the Devil's Queen

The midnight crow calls us up from the ground,
The waters shine and the engines howl

All aboard, just come aboard

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0