A chill runs up your spine, And crawls into your brain...

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone




Ja vilken underbar helg! Har blivit mycket sol och öl utomhus, och har bränt allt för mycket pengar. ojoj...

Direkt efter min kund på fredagen så gick jag å Krisha till Mingel och bar och käkade.
Tror vi började dricka whiskey kl 13 lr nå. haha. Där satt vi och slösade pengar i några timmar innan vi drog hem till Otto.
ooo så trevligt det var!








I lördags så jobbade jag i ca 1 timme sen drog jag och Krisha till södergrenska och mötte upp Tommy. Trevligt trevligt. Där satt vi och glassade i solen och drack whiskey och öl! På kvällen så drog jag till sandviken för att kika på Arena Rex. Jävligt bra spelning. dom är så jävla bra! Sen tog smart arsel Anna txi till gävle och gick ut på krogen.. jävligt ekonomiskt...






Var hos Stina i går och blev bjuden på jätte god mat. Hade riktigt jävla trevligt, drack en massa och knäppte galna kort och snackade massa skit. Alltid så roligt att träffa henne, måste bli oftare!!






Ja nu har jag nyss badat och tänker absolut inte göra ett skit i dag, förutom att ligga still på soffan och kika tv!

Ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du lever verkligen livet, det är så kul att läsa, men ta de lugnt med the alkohol ;P



Tänker på dig ofta...

2009-04-15 @ 13:12:15
Postat av: ..:Sarah:..

hey snygging!

alla är vi bloggare.. hehe.

2009-04-16 @ 15:00:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0