Cry your eyes out

I går fyllde min kära mormor 80 år. grattis för helvete!
Massa smörgåstårta och annat flott blev det, sen gick jag och kusin hem till henne och lekte med nelly.
jag testade även hennes blonda löshår. Någon som tycker jag borde bleka?



Hahah herre gud!

Danne tyckte jag såg ut som en hora, Smurf tyckte jag såg ut som en kille och morsan sa att jag såg 10 år yngre ut... nja jag håller mig nog till mitt svarta okammade hår!



Anna din envisa jävel!

Hej jag heter Anna nygren och jag ska plocka isär saker för att se hur dom fungerar och sen plocka tillbaka det igen...



Iofs det gick bra som fan att få tillbaka allt.. och den funkade bra, om inte bättre.
Men på nåt jävla vänster när jag ska plocka med saker så blir det delar över, och jag kan ta me fan inte minnas vart dom ska vara. haha!

I dag har varit en underbar dag, solen har bländat och flugorna vaknat.
Har haft två kunder, men rätt små grejer. Så jag och Eje har suttit ute heeela dagen i solen. Så jävla skönt.



Våran fasad håller typ på att rasa ihop så det ligger bitar över hela gatan från taket.
Så vi ringde efter fastighetsskötaren, han kom och satte upp avspärrningar så ingen skulle få stenar i skallen.

Haha då passade jag på att leka lite...



Haha folk stannade verkligen upp och tittade!


Nu sitter jag hemma och dricker för ovanlighetens skull lite öl, och väntar på att Micke ska komma till gävle.
WEE, har inte träffat han på skit länge. Ska bli skoj satan

Sen vid nio kommer Krisha och folk tillbaka från SRF kryssningen, blir spännande.

The pain blew in like a hurricane
Stranger in this town bearing your name
Trapped in the silence with my memories
It's cutting me deep and its tellin' me...


Puss och kram för i helvete
 

Kommentarer
Postat av: stina

Anna lilla vän!

jag kan inte annat än älska dig! Du är ju underbar! plocka isär saker för att se hur dom funkar.... rita "döda" gubbar på marken...

2009-05-02 @ 10:29:37
Postat av: Anonym

Anna lilla vän!

jag kan inte annat än älska dig! Du är ju underbar! plocka isär saker för att se hur dom funkar.... rita "döda" gubbar på marken...

2009-05-02 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0