There's nothing like a funeral to make you feel alive

You can't quit until you try
You can't live until you die
You can't learn to tell the truth
Until you've learned to lie

You can't breathe until you choke
You gotta laugh when you're the joke
There's nothing like a funeral to make you feel alive



ooo sicken trevligt helg! Underbart väder och massa öl.
På fredagen kom Micke till mig och vi drack en massa och lyssna på bra musik,, vid 9 kom Krisha, dyyng rak. Haha

Vi drog ut på Wasteland och kikade på när fulla människor sjöng, kul som statan.


 

Jag, Krisha, Otto och Sussie!

Bakis som ett as drog jag till jobbet på lördagen, satt ute i solen tills min kund kom. Ska jag vara ärlig så ville jag hellre stanna ute. Men det var inte så mycket att köra, tog typ en halvtimme.

Sen spenderade jag och Eje resterande timmarna av dagen ute i solen. Båda bakis och jävliga.





Anna Nygren är bäst! Ja för fan jag håller med...


Vid fyra kommer Krisha, Genz, Hasse och Benan(?) i en racebil och hämtar upp mig.
Sjuuk jävla festival känsla av att åka bil och dricka öl.. haha



Heeelt underbart, när solen smet bakom taken drog vi till min balkong.

Senare mot kvällen våldgästade vi en personalfest. Många var glada över tillskottet av galna och fulla människor, medans vissa var mindre roade...
Men va fan! Vi hade kul, vi blev nog rätt fulla hela högen.



Plug me in
I'm alive tonight
Out on the streets again
Turn me on
I'm too hot to stop
Something you'll never forget
Take my fist
Break down walls
I'm on top tonight











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0