It's cool to be clean, if you know what I mean

Ja fy fan, storstädning på G. Blev så jävla stökigt efter helgen.
Har fan hittat ölburkar på dom konstigaste ställen, och jag upptäcker helatiden nya...

Har även röjt på balkongen, även damsugit där haha.

Nu börjar det hända lite grejer så jag tar en välförtjänad paus.

Ska ner till studion vid tre och köra på nån tjej, vet inte riktigt vad. Det visar sig..

Efter det så kommer mor och hämtar mig så ska vi åka till Järbo på nåt gamalt antik ställe, ska köpa massa skrot och bygga om, skit kul.

Höll mycket på förut och gjorde smycken av gamla grejer. Danne och jag har snackat lite om att hyra en lokal så vi kan ha en verkstad. Där vi kan fixa med maskiner och dona. Vi har inte direkt nån stans att hålla till nu...

Blir gryyymt!

Sweden Rock för i helvete bara 58 dagar kvar!!







 Hoppas det ordnar sig med den gamla kampingen, blir sjukt less om det ska bli krångel i år!
Nä back to work.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0