lost on this battlefield of hope

ujuj vilkken jäävla vecka.
 
Har haft en gäst tatuerare från göteborg hos oss, varit sjukt kul. Målat en massa på nätterna och aft allmänt trevligt.



I fredags så plågade jag och Danne våran kära gäst med en tatuering på knäskålen. haha.. grymt on han hade, roligt roligt!
Danne ritade upp skallen och så körde vi halva var. jävligt coolt!



Efteråt så drog vi och spelade biljard och blev fulla...

På lördagen tatuerade jag klart Tanjas öga på skuldran, blev coolt med färg.



Sen drog vi till berggrenska lr som jag tyckte det hette söderbergerska.. ja aldrig sagt att jag varit smart heller..


Där träffade vi genz, krisha, tommi, tommy sköld å en massa annat trevligt folk. Jag hällde i mig lite öl i solen innan de bar iväg till sandviken. Jag och Tanja var hembjudna till hennes föräldrar på grillning, mys mys.


Sen drog vi hem till henne, jag tog en välförtjänad powernap i en timme innan vi drog på fest.

På söndagen lekte jag med stina, vi åt sjukt mycke onyttigt skit och kollade tv.


Nu ska jag färga håret och fixa lite.

Känns som denna helg kommer bli bland dom underbaraste på länge...

Love

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hej gumman!!

snygg va han den där gästen måste jag då säga 'fniss fniss' man skulle bokat sig en tid ;)



iallafall.. kul å se dig lite titt som tätt nu.

KRAM

2009-04-27 @ 22:31:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0