Feta england!

1 dec

Får skjuts av en vän till arlanda, väl där blir det en macka och en öl. Väl på planet lyssnar vi på min mp3 och slappar. Ca 2 timmar senare. England!
Köper med oss lite öl, från en vanlig affär! Sedan får jag reda på att saten till engelskman gillar devildriver och pantea. Gött!

 Kl 9 kommer en kille och hämtar oss med bil, skjutsar runt oss till olika pubar i närheten. Blir en lugn kväll. En av flickvännerna till hans polare skickar med mig frukost hem som hon vill att jag ska testa… ser ut som små feta pankakor..

2 dec
Vaknar väldigt tidigt och beslutar oss för att testa "pankakorna"
Lägger dom i brödrosten.. smör på. Smakar absolut inget alls.. Men artig som man är så äter jag upp och ler.. Mums…

  

Sedan vill han äta frukost ute på ett ställe så jag ska få testa riktigt engelsk frukost..
Fett fett, fett och lite mer fett.

Åker sedan till hans mc klubb och visar mig runt lite. Åker in till stan och tänkte handla lite smink.. När jag står i kassan så knuffar han undan mig och betalar allt…

Senare på eftermiddagen så åker vi ut med hans motorcykel.
Ut på landet på massa krokiga vägar, stannar för att titta på gamla slott och för att äta…
Det som finns att välja på är: fisk med flott, kött med flott, hamburgare med flott eller bacon… med flott!
Går till en lokal pub på kvällen och tar en öl. Trevlig och spännande dag!

     

3 dec
Blir åter igen bjuden på feta pankakor.

Åker sedan ut till en gamal stad för att kika runt lite, han vill bjuda mig på fish and chips. What the hell.. Är man i england så lär man ju prova det…

Men fy i helvete va äckligt… tog en tugga, mådde illa. Kutade ut där ifrån för ja skämdes för att inte äta upp.

Tillbaka i stan gick vi till en pub, enda stället han viste som serverade sallad!! Feta jävlar…Han sa att han inte tänkt på hur fet mat de verkligen är där förns ja började klaga och påpeka en massa…

På eftermiddagen så hämta vi hans dotter och åkte på massa leksaks affärer.
Jag köpte smycken åt henne med snövit på. Hon älskade mig…självklart.

Senare på kvällen gick vi till en rock pub och träffade lite av hans vänner, lurade i alla snus.
Haha… underbart att se stora tatuerade killar grimasera illa.

     

4 dec
Sool! Ja fy fan i dag sken solen och den dagen skulle vi spendera i hans studio haha… Min lycka det!
Men han hade bara en kund så vi satt och snackade skit och jag tatuerade hans hand lite.
Lite döskallar och kraffs.

     

På kvällen så skulle vi ut och äta med några vänner till honom. Nån lyxig Indisk restaurang, och Anna Nygren hatar curry haha.. Men dom hjälpte mig så jag fick kyckling, sallad med svamp å massa gott! Jäkla trevligt och artiga människor, inte van att få massa pussar på kinden och på handen hela tiden.

 5 dec
Marc var duktig och gick till jobbet till halv elva medans jag tog sovmorgon, drog på den lokala affären för att försöka få i mig nån nyttig frukost.
Köpte oliver, feta ost, stora räkor och nån dipp med fyra smaker som smakade lika dant allihop.
Plus lite grovt bröd. De första han säger när jag kommer till studion, what the fuck, is that bird food? Syftade på brödet haha…




     


Solen sken även denna dag så jag tvingade en väldigt bakis Marc på en lång promenad för att knäppa lite roliga kort!

Efter det så gjorde vi oss inordning för den stora festen de skulle vara på kvällen. En julfest för deras mc klubb. Flera hundra moppekillar och tuffa brudar. Fan jag var rätt skraj. Men det gick bra, alla killar pussade mig på handen och log. Och inte alla men dom flesta brudarna gav mig en gram.

Engelska tjejer gillar inte svenska tjejer! Mohahahahaha!!! Undra varför..

Kvällen slutade på rockbaren där det var ett punk band som spelade, jäävligt lyckad kväll!!

6 dec
Åkte och käkade på en italiensk restaurang. Sedan var det bio för hela slanten… Paranormal activity… aldrig igen! Fy faaan vilken film. Usch!
När vi kom hem så gjorde jag tacopaj och vi kikade film. Självklart så somnade den jäveln så jag lärde sitta vaken själv med alla spöken och knarrande väggar.. Sov typ inte en blund på hela natten, inte nog med att jag var ensam och livrädd under natten så drömde marc mardrömmar så lite då och då satte han sig upp glodde på mig och mimlade nåt… sa att han tappat en arm… och var allmänt läskig.

7 dec
Sjukt trött efter ca 2 timmars sömn.. Går som en zombie till hans studio, känns lite konstigt att åka hem men endå skönt.

Ja det har varit en jätte lyckad vecka. Han vill att jag ska komma och jobba för honom i en annan studio som han äger. Men jag vet inte… vill inte lämna sverige. Men kommer i alla fall komma och åka tillbaka och jobba hos honom och se. Finns det mycket kunder så kan man alltid åka dit oftare.

 Nu ska ja färga håret så man ser ut som folk igen!

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0