I'm everything that you could never be...

There's some kinda love
And there's some kinda hate
The maggots in the iron lung
Won't copulate


I dag har jag gjort en pinupa på låret på en brud. blev jävligt bra!
Danne är uppe i norrlands skogarna och Eje jobbar på closeup båten.
Så de är brudarna som äger i studion nu!

I kväll blir de lite folkpiss och metal. behöver de nu!

I morgon är det en ny kreativ dag, med machine head och massa blod. haha
 Ska köra klart magen på josse och sen ett ankare med banderoll och vågor på nån brud, old school for fuck sakes!

På fredag smäller det!




"Här har ni mig och jag blottar mig själv
Jag visar mig som den jag är
Livet är lätt om man gör på mitt sätt
Då slipper man alla besvär
Om någon baktalar dig gå till motvärn och säg
Du är dålig och jag är bra"



She blew my mind like a wrecking machine
She was a shitload of trouble called the Subway Queen
Had a hip with bad habits and a shake that was a bit obscene

I know a thing or two about...
Her mama kill her if she knew what she do...
She'll love ya black and blue
Mona Lisa with a new tattoo

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fyfan va snygga tatueringar du har kvinna!!!!!!

2009-02-23 @ 16:14:41
URL: http://fabulousface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0