Onsdag

I was scared and fearing for my life
I was shakin' like a leaf on a tree
'Cause he was lean, and mean,
and big and bad Lord,
pointin' that gun at me


OO så långt jag gått i dag, skönt skönt. Nya tag efter en otroligt onyttig helg. Men de var det värt!
I dag ska ja köra en snygg text och fortsätta på massa old school grejer över revbenen på en tjej. Stor jävla tatuering, kul som fan. Kommer bli grymt! Hoppas hon klarar av att köra hela, jobbigt ställe de där.

Längtar efter våren och värmen, solen och ölen. Kunna slänga på sig ett linne och ett par shorts, bara dra ut med ett sexpack och lägga sig i gräset. OO då lever jag!

Tror denna sommar kommer bli grym, om inte så göra jag den det! Ska spara massa pengar så jag kan göra otroligt mycke bus och trevligheter.

Nä nu lär ja fan göra mig klar, ringa csn och tjaffsa och rita stenciler.

Önska mig lycka till!





Bang your head
Wake the dead
We're all metal mad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0