This is what wars are made of...


Betala räkningar är inge roligt alls, har så mycket annat jag vill lägga pengarna på. ÖL!! men men sånt är livet. Är nog fler i världen med räkningar.. lr?

Håller på med en jävligt rolig tatuering på frihand.
  

Den blir grym när den är klar.


I torsdag kom våra kära vänner från gotland, oo så trevligt. I går så åkte jag till sandviken efter jobbet, vi träffades på Klaras och åt en otroligt god middag. Jag hällde i mig min öl lite för snabbt så jag orkade inte äta så mycke.. som vanligt de.

Sen drog vi hem till bror och drack öl och hade det allmänt trevligt, efter det så blev det 8an.

I dag har de inte hänt så mycket, var ut på isen med Anki och Nelly. mysigt. Men de blåste skit kallt.
Fuck vinter skit å kallt helvete!



You rock my world!



har inte bestämt mig för vad jag ska göra i kväll? Öl eller ej, det är frågan!
Nu flottar min arme med pizza, och jag ska äta sallad för fan!

Dom ska på brynäs match, funderar om ja ska haka på lr ej. Blir helt yr av alla val i dag. Tror ja ska köpa ett sexpack å låsa in mig på toan. Toa sitsen har förövrigt inte blivit bättre... 

Mamma fick pengar av mig för att gå ut och käka med några vänner i kväll. Är de minsta ja kan göra just nu, vill att hon ska komma ut lite och träffa folk. Tror hon kommer få kul i kväll.

 


The cries of sadness never heard
Fall deaf upon my ears
The stench of madness, raging wars
I've seen a million years
The smell of sorrow fills the fields
And lingers in the sky
The littered ground will swallow down
The souls that fill my eyes

I'm the WidowMaker
I'm the Lord of the Wings


Kommentarer
Postat av: Emilie

Brorsans tatuering blir ju kalas! Fan va duktig du är gumman!

Va snällt av dig att skicka iväg din mamma på middag!

Saknar dig! Puss puss

2009-02-28 @ 20:14:38
URL: http://styrkebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0