"condition one feels when hurt, opposite of pleasure"

Måndag, ledig!
I dag har jag varit ute och gått en jävla sväng, drömt mig bort till värmen och ölen på Sweden Rock, städat och tvättat.
Bra Anna!

Sitter och dricker tee nu och funderar på vad jag ska hitta på...

Haha min mor har skaffat facebook, grym hon!
Många undrar hur jag kunde bli, just sån otroligt undebar människa som jag nu är...
Skämt å sido, en väldigt speciell person i alla fall, ja ni som känner mig vet!
 Har ni träffat min mor, så behöver ni inte grubbla mer över det.

Hon har lärt mig allt jag kan, och har henne att tacka för allt gott i mitt liv. Hade aldrig varit den jag är i dag utan henne...








Bruden som går på eftefest in på morgonen med mina killkompisar, som lärt mig allt om sex och killar, att aldrig ta skit och att jag alltid ska göra mitt bästa till 100% eller inte alls!
Som lyssnar på Iron Maiden och vars LP skivor med Black sabbath jag tagit över!
behöver inte säga så mycket mer va?

The world needs a hero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0