livet är så skört...

...min mamma har förlorat sin kärlek, Andreas förlorat sin far. Och vi har förlorat en underbar och otroligt älskvärd människa. Jag har aldrig sett min mamma så skör, krossad, ja jag finner inte ens ord.

Tänker på mitt senaste inlägg... memento mori, glöm inte att du kommer dö... fy fan...

Hon var så lycklig, det bara lös i hennes ögon när hon var med Arne. Dom hade så många planer för framtiden.
Jag känner mig helt hjälplös, vad kan jag säga, vad kan jag göra?

Min bror var det som fick ge min mamma de förfärliga beskedet. Hon föll ihop på golvet och skrek. Hon äter inget, gråter hela tiden och kan inte sova. Det enda jag kan göra är att finnas vid hennes sida och hjälpa henne ur det här.

Jag tänker på Anderas hela tiden, som förlorat sin far och bäste vän. Det är helt ofattbart hur det kunde hända. Vilken chock.

På tisdagen var Arne hem till mamma och dom planerade inför helgen, och hon frågade om han verkligen behövde jobba och om han inte kunde stanna hos henne i stället.
Då sa han att han bara skulle göra det jobbet och sen jobba mindre för att dom skulle kunna spendera mer tid ihop.
På onsdag kvällen var han död.
Vi vet inte än vad som riktigt hände, mer än att det var ett gamalt hus och att han måste ha fått en reäl stöt.
Men Det konstiga är att han arbetat med det i 40 år...

Mitt hjärta värker så otoligt för mamma, Andreas och alla Arnes syskon. Det är helt offatbart och kom som en chock för oss alla.

Jag vet inte vad jag ska skriva... mer än att det inte finns en jävla Gud. Varför tar han i så fall en av dom bästa?
När de finns pedofiler, mördare och annat jävla skräp som lever tills dom är 200...

Nä fy fan.. om lyckan ska vara så kortvarig för vissa så vet jag inte mer om jag vågar tro på kärlek och lycka och allt annat skit som förljer med..



Kommentarer
Postat av: Ang1e

Beklagar verkligen sorgen..Kram

2009-01-23 @ 21:22:36
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: tanja

jag lider med er allihopa...jag finns här om ni/du behöver nått...tänker på er..PUSS PUSS

2009-01-24 @ 11:19:39
Postat av: Emilie

Fan vet inte vad jag ska skriva... Jag tänker på er och speciellt din mamma! Hälsa henne de! Ring om de är nåt ni behöver! Puss o kram

2009-01-24 @ 11:35:53
URL: http://styrkebruden.blogg.se/
Postat av: tina

tänker på dig gumman min.. kram kram

2009-01-26 @ 16:16:25
URL: http://tinizenw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0