memento mori...

ja för fan, glöm inte att du kommer dö! haha

Dricker tee och röker, vilken otrolig ovanlighet i denna lägenhet. Bara skit på tv så ja skulle kunna skjuta nån, först råkade jag knäppa över på unga mödrar och såg nåt äckligt så ja bytte... senare så började ja kika på nån unge med två ansikten... men uj så läskigt. Sen tipsa mor om konståkning, men njaaa kanske inte va?

så jag hamnade här... Ska fan lägga mig å sova snart. Prata lite med Kim och sen nanna kudden.
Upp tidigt i morgon och promenera i plask skit vädret, blir gött de! sommaren 09 here i come!

Har jag verkligen inge vettigt att skriva.. nä verkar inte bättre.

"But look! you feast and celebrate, you slaughter oxen and butcher sheep, You eat meat and drink wine:
Eat and drink, for tomorrow we die!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0