I´m the queen of rock

Ja herre gud, jäkla va bra den blev!

Kom in en kille vid tolv och sa att han ville ha en kanin och massa blommor i serietecknar stuk, först skaka jag på mitt bakis huve och viste inte alls hur ja skulle lägga upp det.
Men efter lite skissande så kom vi fram till värsta grejen.

En rosa kanin, lila molnbakgrund, en flygande morot och såpbubblor. I fäärg!
Blev inte riktig klar köre i över tre timmar, men fy faaan va snygg den blir när den är klar!

Min fem kund avbokade pg av sjukdom... tror ja.
Så jag, danne och berka drog till mingel och käka.



fick lite bilder av alex från hultsfred i helgen. Fint väder vi hade va? tur att man är snygg i allt!



lr... snygg och snygg... tar tillbaka det!



Jag, mike och alex!
Snygga folk på toaletter äger

Nää nu ska ja v'änta på Berka och Peter, sen kanske ja ska möta upp liljebrant å ecke på berggrenska...


Älskar mamma!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

Var du också på Sonisphere stumpan??

2009-07-23 @ 11:50:18
URL: http://girlanachronism.blogg.se/
Postat av: Mamma kicki

VA FINA NI VAR PÅ DETTA KORT

KRAM MAMMA

2009-07-23 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0