tillbaka på jobbet efter min långa semester

var så himla trött i morse... vakna kl 8 och var rätt så pigg men fick för mig att sova till 10 i stället.
Det var nog de sämsta jag kunde göra, var så himla trött.

Gick till studion och städade lite, röjde till machine head och drömde mig tillbaka till helgen.
Sedan vid tolv kom min kund, vi skulle köra en text på underarmen npå frihand.
Blev jävligt snyggt, körde en "snirklig" stil med skuggor.

Sedan kom min tre kund in och berättade att han hade fått fel på hjärtat stackarn, så vi ska köra så fort han är pigg i stället. 

Tyckte så synd om honom.... hoppas verkligen att han blir bättre snart.

I kväll så ska vi ställa till med en liten fest hemma hos mig.
Jag, danne, judy, mike, alex, berka osv. Ska bli trevligt!

Nu sitter jag och dricker ett glas martini och funderar på om jag ska röka....




jag är glad endå... även fast saker skiter sig!

Puss heeej


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja du.. man ska väl vara glad ändå. mitt val den här gången och ja, jag har väl en nyhet kan man väl säga.. tar de sen ;) hehe..

2009-07-21 @ 19:33:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0