I bilen

Herre jävla helvete vilken resa än så länge... Vi har åkt i sju timmar och är fem mil från norrköping som i normala fall tar tre timmar att åka. Vi gjorde en liiiten omväg genom västerås... Sen har vi stannat typ femhundrasjuttioelva gånger. Och jag har bara kissat två gånger, de ni! Fy fan va jag mår bra nu. Många olika faktorer som spelar en liten roll i det hela, men mest är det nog att jag är påväg till srf. Magen mår bra. Hej och hå nu super vi. Om de ser skumt ut är de för jag skriver från mobilen. Puss hej

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Puss på dig fining!



...ser fram emot vår dejt!

2009-06-03 @ 15:38:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0