underbar helg!

Jävlar vilken rolig helg!

I fredags åkte jag in till Sandviken till Mike och Roos, vi drack lite öl och gick på underbar, träffade en jävla massa folk.
Men tog det rätt lungt, med tanke på magen...

Dagen spenderade jag på stan med mamma, anki och mormor. Vi fikade i solen och handlade saker till SRF.

Sen åkte jag och mamma förbi chefen som har pajat ryggen, stackars sate. Jävla studio vi jobbar i alltså.. vi bara pajar ryggar, föder barn och opererar blindtarmar...

Tillbaka till Sandviken för att träffa Mike,Otto, Hoffman, liljebrant och badgrabbarna...




erik och liljebrant är störda i skallen.. konkelbär och porr...



otto och mike

Jävligt skön kväll, skit fint väder och massa fina bilar. Drack som ett as men lyckades inte bli full, tillskillnad från vissa andra.. haha

Vi yrade på stan innan vi tillslut besltutade oss att ta oss till gävle. Då ställde en nykter och uttråka Otto upp, tack!




Söndagen var och en helt underbar dag.
Satt ute på min balkong heela dagen och drack öl, solade, käka flott.. och hade det allmänt bara trevligt.



Hej jag heter Anna och jag kan inte tugga med munnen stängd...



Vid 9 så drog vi till tant grön och fortsatte vårat svinande där. Myggen höll på att ta kål på mig..
Fattar inte hur dom kan tycka om mig så mycket... jävla piss...



Söta sambon Alex och bästa Krisha

Senare så drog ja, alex, krisha, mike och genz hem till mig... det dracks en maassa öl.. behöver inte gå in mer på detaljer.

Jaa uj så trevligt det har varit. Mår så underbart just nu.

Nu sitter jag och väntar på att Janne ska ringa så vi ska dra till sweden jävla rock.
Inte så jävla tråkigt att åka dit kanske.. haha

Men just nu skulle ja faktiskt kunna ha stannat hemma... lr? kanske? njaaa

nä packa och fixa klart!

Ha det underbart mina kära vänner och "vänner".. för det ska då jag ha!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0