Cause inside you're ugly, You're ugly like me...

I am nothing more than
A little girl inside
That cries out for attention
Yet I always try to hide


I dag har jag hunnit med mycket! Var ut och gick en promenix kl halv 8. sen åkte jag på halv tio bussen till sandviken och träffade mor. Hjälpte henne få igång sin nya dator och käkade frulle.
Sen skjutsade hon mig till jobbet, där min kund satt och väntade.
Lr kund och kund, Cissi! hehe

Vi körde en döskalle med rosor på hennes arm. Blev snyggt!
Stackarn hon fick vänta medans jag bråkade och envisades om att använda en maskin som inte passade till mina tuber. Men skam den som ger sig, så funkade det tillslut!

Vid halv fyra kom en grabb som jag håller på och kör två svalor, banderoll och diamant på bröstet, vi skulle bara köra klart lite färg runt i kring. Så vi passade på att busa runt i studion. Haha

När Chefen är på kryssning busar Anna med kunderna!

Förra veckan så fick jag och Eje en varsin kondom av Danne och jag snodde direkt Ejes och fyllde den med vatten. Mogen som man är! Sen slängde jag den i frysen.

Hade helt glömt bort den tills Eje kom kutandes med den i dag. haha! Sjukt bra



But I'm on the outside
I'm looking in
I can see through you
See your true colors
Cause inside you're ugly
You're ugly like me
I can see through you
See to the real you


Nu sitter jag och dricker folköl... Jaa jag vet, jag sa att jag skulle vara nykter hela helgen.
Men lär hålla mig lugn vilket som.
Ska På Emilias utställning kl tolv i morgon och kl ett så har jag en kund.
Sen mot kvällen ska jag leka med Tanja!




Nä nu ska jag nog bada lite och slappa. Innan jag bestämmer mig för hur kvällen ska se ut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0