Goddamn It It's A Perfect Crime

10: 29
Hej och hå!

I går fick jag nå reält ryck och började måla om hallen... så nu är de kladd överallt.
Jag och mina Jävla fix ideer!
Nu ska jag gå på en lång promenad och fundera ut hur ja ska lösa allt med färger osv.
Har ingen kund förens kl 3. Blev dubbelbokning på britsen.


Down in the gutter dyin' in the ditch
You better Back Off,
Back Off Bitch

kl. 12.30
Fan va grym jag är, blev en bra sväng i dag. Skönt som fan! Nu kommer jag vara pigg och glad hela dagen.
Ska köra klart ett old school motiv över revbenen i dag, den blir sååå grym. Ska bli kul som fan å få i lite färg!
Hoppas vi kör klart hela i dag.

Allt känns fan bra nu. Jag har fått en sån otrolig chans att få jobba hos Danne. Jag älskar varje dag jag går till jobbet!
Ibland så tar jag saker lite mycket förgivet, men är så otroligt tacksam för allt. Och kommer göra dig stolt Danne. Jag kommer bli grym, det vet jag!

Och du bor så många mil bort, men jag vet att jag aldrig kommer sluta ha dom här känslorna för dig. Varje sig det blir nåt i framtiden eller ej. Så kommer du föralltid vara speciell för mig. Det har snart gått ett år, och jag känner exakt lika dant nu som då, om inte mer. Och då har vi inte setts mycket. Det måste ju betyda något? Jag är ju endå jag... och brukar ha en tendens att tröttna snabbt. Men inte med dig!
I sommar får vi mer tid ihop, längtar!

I never dreamed that it could feel so good, Lord
That two could be one
I never knew about sweet love, Lord


Nu ska jag laga lite mat och göra matlådor. Sen ska jag riiiita lite, planerar att göra en Boondock saints målning i hallen. Grymt fan!


You were born a motorhead
Bike's in flames you race ahead
U do the kansas rush

Racing with the motley crew
Annihilator chasing you
With guns and burning roses
Status quo has been reached, wasps unleashed

// lady pain

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Du är verkligen jätteduktig på att tatuera och jag blir ju bara sååå sugen på att göra mina 3 inplanerade nu på en gång när jag läser din blogg..Men tyvärr säger kontot fetnej..Men sen när det närmar sig, när konton är lite välfyllt igen, då hör jag av mig så får du ta dig en titt på mina idéer och ge prisförslag osv om du vill :-) Skulle ju vara tufft om du ville göra dom också! :-D Men som sagt, just nu är kontot tomt..fan fan fan

Ha det bra! Kram

2009-03-04 @ 13:10:02
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0