I got a heart full of pride

Vi svenskar är så fruktansvärt fega, nu ska jag ta upp ett ämne som är så tabu så de skriker om de!
Men någon måste ju göra det. Jag har blivit kallad rasist, nazist och en jävla massa namn. Men dom som känner mig vet att jag aldrig dömmer någon uifrån ras eller hudfärg. är du snäll mot mig är jag snäll mot dig, så enkelt är det!

Men åter till saken, vi måste vara det enda landet i världen som inte stolt kan stå vid våran "fana". Utan vi ska mycket hellre ogilla vårat eget land och urspung.
Att ha torshammare och bära en tröja med tre kronor är synd i svenska folkets ögon.
Hellre bränner vi våran flagga på stan...

Våran nationaldag och andra högtider skall bytas ut mot hat mot vårt eget land!
Vi låter nazisterna vinna genom att förbjuda och tabu lägga dessa saker, varför inte ta tillbaka det som en gång stod för stolthet och ära! Nä i stället förbjuder vi nationalsången.

Då kan man fråga sig hur folk i från andra länder som kommer i från krig och elände, och som kommer till sverige i hopp om ett bättre och tryggare liv, då ser hur vi beteer oss.
 Dom möts av en flagga som brinner...

Hell sverige du fega land!

Nu ska jag bli full!

All kärlek jag har att ge// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0