Living on the edge

Lugn hemma kväll med Tanja.. mjo visst!




Jaaa det blev ingen luugn lördag heller... haha fy fan va kass vi är! Men det var skoj som satan.

Jag kom till Tanja vid fem, då började vi dricka lite vin och bara hade det allmänt trevligt.
Ju senare det blev desto mer sugen på att inte sitta inne blev vi... och det slutade med att jag drog ut på Lobby för att träffa Tommy, som förövrigt fyllde 25, och lite andra folk. Medans Tanja drog på 8an.

Var jävligt trevligt och träffade massa roligt folk, var lite väl mycke ute bara.. trångt som fan och tog för i helvete över en halvtimme att komma ut...









I dag så har vi kikat på massa tecknat och smällt i oss massa onyttigheter. Knäppte massa fula kort, sjutk kul!
Bakis satan som vi var, och otroligt slitna...




Morsan kom och hämtade mig och vi drog hem till henne, fixade lite med hennes dator och brände ut lite musik.
Drog och lekte med nelly en sväng och fick nyss skjuts hem...

Nu ska jag bara slappa...

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0