No inner peace no after life

Life's a bitch, life's a whore
Nothing less, nothing more



Nu är hon död... jag hann aldrig dit och säga hejdå. Nu får det inte hända nå mer, har varit för mycke den senaste tiden.

Ska börja jobba kl tolv, skulle helst bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.

There is a place far from her home
She strayed her path too long
In that wood, she found the stone
Lost souls should never look upon

At first glance, a lone monolith
Lifeless, cold and grey
She looked in deep, this timeless relic
The lost fall easy prey

Come into my world, my child
I will take you home
I'm your Reaping Stone

Think not of ones you've lost
Nor of ones you leave
I shall give you strength to pass
I will set you free


Så många minnen, herre gud. Jag orkar inte ens gråta just nu. Stackars Pappa och Tomas!
Jag åker ut till Årsunda direkt efter jobbet, önskar att jag hade hunnit träffat henne en sista gång. Men det är inte mycket att göra åt. Livet har sin jävla sjuka gång. Och just nu så är jag helt tom, känner mig likgiltig och kall.


Pure ambition burns in me
It's a beast, never to be tamed


En liten roligare grej är att jag fått tag i Tatto Andy, en legend inom tattoo branschen. Han ska skicka lite filmer och fotografier. Kanske även ska ses och prata lite. Ska göra de här fullhjärtat och lära mig allt jag bara kan!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=326016864

Tattoo-Andy



Nä nu lärjag nog börja göra mig klar för jobb... Men usch fy fan. Hur ska de här gå?




Önskar du var här, skulle verkligen behövt dig nu!


You said that we were special
Like no other kind
I can't believe what we both left behind
I wish that we could be together
I just can't let go
'Cause I love you more than ever
More than you'll even know

Tossing, turning, dreaming of you
Every day of my life



Kommentarer
Postat av: Emilie

Men gumman då, vet inte vad jag ska säga riktigt förutom att jag är jätteledsen för din skull... Förstår verkligen att de är tufft för dig nu, hör gärna av dig om du vill parta eller bara inte vara själv... Tänker på dig!



Puss puss

2009-03-07 @ 13:01:45
URL: http://styrkebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0