Respect!

is there no standard anymore?
What it takes, who I am, where Ive been
Belong
You cant be something youre not
Be yourself, by yourself
Stay away from me
A lesson learned in life
Known from the dawn of time

respect!


Har varit ute och sprungit och gått i över en timme. Skönt som fan! Längtar till våren i Boulongen, så jävla fint där då.
I dag blir det städ och tvätt dag, ska även tatuera Tommy senare. Blir skoj skoj.

Har hänt så mycket den här månaden, och början på året. Först dör Arne, sen en månad senare min farmor. Dagen efter dör dennis släkting. Får även reda på att Kims mormor är jätte sjuk. Vad är det som händer? Eller är vi bara i en ålder där det är meningen att man ska gå igenom sånt här? Generations skifte?

Hur som helst så suger det! Tänker på er mina kära älsklingar.




Jag har så mycket folk i mitt liv, som kallar sig mina vänner. Har fått mig en liten tankeställare nu när det händer så mycket. Vilka som verkligen betyder något och som jag vet, jag betyder något för.

Känns som att det är dags för en stor rensning.

Vist jag kan ha 500 så kallade vänner, som kommer till mig när det passar sig att tatuera sig eller bara vill suga musten ur en. Men sen finns det ett fåtal, en liten skara som jag vet skulle gå över eld och vatten för mig.
Och det är för er jag lever och andas.

Jag håller upp en fasad, försöker alltid vara glad. Aldrig visa mig svag. Det börjar tära på mina krafter.
Bad to the bone, självironi!

Vist jag har blivit otroligt stark genom åren, fått min andel av smällar och bakslag. Och har växt av dom.
Men jag är så blåögd och godtrogen så det skriker om det.
Så snälla ni, håll er borta från mig om ni inte vet vad ni ger er in på.

Run your mouth when Im not around
Its easy to achieve
You cry to weak friends that sympathize
Can you hear the violins playing you song?
Those same friends tell me your every word



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den starkaste jag känner. & jag taggar gud för att du är min kusin och hjälper mig genom livet.

2009-03-09 @ 14:31:41
URL: http://sarafriberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Shit ! Du och jag är på exakt samma punkt livet verkar det som. Känner igen mig i så mycket av det du skriver. Men det blir bättre, det vet jag ! :) Det blir vad man gör det till så att säga ! :) Miss u. KRAM

2009-03-09 @ 23:06:03
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0