Screwed, Blued and Tattooed

Got screwed, blued and tattooed by you
But when I'm doing you it feels so good
Come on, you're hotter than the sun
I fuck this and I fuck that
But you, you even fucked me twice
So come on, you're hotter than the sun

Så här blev Tommys från i går i alla fall...


Hell yeah, ännu en dag lider mot sitt slut. Och jag håller på å gör vegetarisk paj, liite seriös.
Skön dag i dag, förutom all jävla snö. Allt har rullat på bra.

Pistolerna blev grymma, duktig brud och ligga still denna gång.


Yeh, I know I'm fast to criticize
Sometimes my mouth runs wild
I don't know why
But I know one thing is true
Forever, forever, I will love you



Nu ska jag snart käka lite och slappa. Längtar så jäävla mycket tills nästa helg, ska bli skönt att komma bort lite.
Ska vi hitta på massa skoj!

Just fan! Carro kommer hem från London på torsdag, så de blir kaaaanske inte nyktert för mig haha.

Sitter och funderar men jag kommer ingen vart
Jag tänker så det knakar ändå är det bara svart
Tänk om jag kunde knäcka världens bästa idé
Till exempel nåt som gjorde att dom blinda kunde se

Någonting som inte finns kan jag väl komma på
Tänk på han som uppfann hjulet det kan inte varit svårt
Så enkelt, så lätt men ändå så bra
Vet ni, det borde fan vart jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0