Which one of yall motherfuckrs drunk all my fuckin koolaid?




I fredags så åkte jag till Kalmar igen, gick upp kl 4 och tåget gick tjugo över 5. Var lite små trött då kan jag tala om..
Men resan gick bra, träffade massa trevliga människor så resan flöt på bra.

Väl i kalmar så gick jag runt på stan en sväng och väntade på Sigge, som skulle komma och möta mig efter sin uppskrivning.  Sen drog vi på systemet och handlade massa gott inför kvällen och skyndade oss hem för att träffa Kim
Riktigt rolig kväll!

Förutom att jag insåg när jag senare såg sigges film från den kvällen, att jag är den drygaste mäniskan i världen när jag är full... shit va högjudd jag är... sorry!!



Lördagen var helt underbar, solen sken och det var verkligen varm.
Så vi gick ut på stan och tog en öl på uteservering och kikade på Fylking och Aschberg som var på sin vandring och stannade i kalmar.




Kalmar FF - IFK Göteborg 1-0

Senare på dagen så gick vi på Kalmar ff - Götebrog. Jävligt kul att se, i alla fall när dom vann!
Riktigt jävla kallt på slutet.. Kanske för att Anna Nygren tror att så fort solen kommer fram så kan man sätta på sig ett linne och gå ut utan att frysa.. hmm...

Senare drog vi på en relaxfest med Cassandra, Dennis och några av deras vänner.
Riktigt jävla skönt å dricka öl och bubbla. Sen blev jag lite väl packad och överdramatisk... hmm.. Förlåt!

Ja nästa gång tycker jag vi ska göra lite annat än att dricka, dagarna går för snabbt förbi när man är full.

Sen vaknade jag på söndagen med feber och jävulskap, skit tråkigt att spendera sista dagen helt jävla sliten.
Men det var så mysigt endå, som alltid!

Ja jag hoppas vi syns snart igen, åka iväg lite.
Du och jag!

Ja i dag så kommer jag spendera min dag hemma och försöka bli frisk, skickade mess till Eje nyss och han skulle avboka mina kunder i dag! Lite tråkigt, men va fan ska man göra. Kan ju inte sitta med feber och hosta medans jag tatuerar...

Nepp sörru nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite film!

// Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen!

Vi skulle ha tagit en fika nån dag när du är bättre!

Puss o kram

2009-03-24 @ 15:27:15
Postat av: Emilie

Haha jag kanske ska skriva vem de är som vill fika med dig.. eller va tror du:)

2009-03-24 @ 15:27:51
URL: http://styrkebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0