"The power of the riff compels me"

OOOO Anna så duktig du är!
Jotack, jag vet!

Gjort 100 sit ups å massa "armhävningar" lr va man ska kalla dom... jobbigt var de i alla fall...
Fattar inte att de ska vara så jävla jobbigt att göra dom alltså?
Testade att stå med tårna och resten av kroppen i luften, men what the fuck! Klara typ 1 och en halv...
Sen när ja körde på knäna så kunde göra hur många som helst!
Innan sommaren ska ja kunna köra med en arm i golvet! haha... lr i alla fall en sväng riktiga!

På lördag ska jag vara hemma med mor och ta de lungt, och på söndag ska jag åka ut till Årsunda och hälsa på pappa och prata lite.

Han har för övrigt sett alla mina tatueringar nu... haha

Han ringde mig och frågade. - Du Anna, kan vem som helst gå in på din facebook? Eller måste man vara vän med dig?
Jag svarade lite stammande att jag inte viste, och innan jag hade svarat klart så frågade han.
- hmm.. är det du med rött läppstift och massa text över bröstet...
Mjo, jo de är jag. Sen suckade han bara. Hahah tror inte dom orkar bry sig någe mer.

Mamma tycker jag ser ut som en julgran.



Nu ska jag snart till jobbet, köra nå rosor tror jag och en stor myra på en kille, haha!

Got to let you know my need for you
Got to let you know I'd die for you


Kommentarer
Postat av: Emilie

Va duktig du är gumman som håller i träningen! Kraaam

2009-03-11 @ 12:36:44
URL: http://styrkebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0